Recenzia - Tri kroky do pekla

Obálka? Je jednoduchá a zaujímavá. Strašne sa mi páči. Nie je úžasna že uau a predsa to je jedna z naj obáliek :) 5/5b
Pokračovanie? nie
Filmové spracovanie? nie
Najobľúbenejšia postava z knihy + prečo :
Simona- je vidno že je to naozajstná kamarátka. Neopúšťa Tinu kvoli jej depresiam, zlým náladam, tajomstvom ktoré jej nechce povedať. Mať takú kamarátku tak si ju nikomu nedám :D
Anotácia: Tina je navonok tínedžerka ako hociktorá iná. Skrýva však tajomstvo, s ktorým sa nevie nikomu zdôveriť. Ktoré ju rozleptáva, ničí. Proti ktorému je ona bezmocná a ostatní sú slepí....

Upútavka - prológ : " Tri kroky. Presne toľko ich musel spraviť otec, aby sa dostal odo dverí k mojej posteli. Pri prvom som zatajila dych. Pri druhom mi začali v hlave víriť zúfalé prosby o zázrak. Tretí ma obral aj o posledné zvyšky nádeje. To čo zvyčajne nasledovalo, môžem pokojne nazvať peklom."
Môj názor
Autorka krásne všetko rozpísala. Ako hlavná postava trpela, čím si prechádzala. Kniha ma chytila za srdce. Smutný, krásny príbeh zneužívaného dievčaťa . Kniha ti dá nádej, že všetko zle raz skončí a nakoniec sa na teba usmeje šťastie. Pri čítaní  sa mi do očí hrnuli slzy a bola som vďačná za to, že niečo také nemusím prežívať. Nechápem takých ľudí  čo to dokáži robiť vlastným dcérem/synom. Knihu som mala prečítanú za necelý deň, tak som sa od nej nemohla odtrhnúť ( neraz ma učitelia napomínali aby som to odložila :D ). Ľutovala som hlavnú postavu no zároveň mi niekedy že fakt liezla na nervy. Chápem že bola ku Marekovi hnusná, kvôli tomu že sa bála že bude cítiť zhnusenie a nechcela si ho pripúštať k telu ale zas nemusela byť až hentaká. Marek mi prišiel od začiatku hrozne zaujímavý a sympatický  a páčilo sa mi že sa nedal odradiť ( aj keď sa dialo, to čo sa dialo) . A to čo urobil v klube alebo ku koncu , ostala som sa len dívať s otvorenými ústami. Len som nechápala prečo to niekomu nepovedala. Jasné , mame nechcela skaziť vzťah a nechcela aby prišla o muža ktorého tak milovala a pritom bol také prasa. A že bratovi nechcela rozdeliť rodinu. No mohla to aspoň Simone povedať. Veď taká kamarátka sa ťažko hľadá. Popravde, neviem ako by som ja niečo takéto zvládala kebyže sa mi to deje. Asi by som to nevydržala tak dlho. Od 13.. pfuu ... Ak Vám nerobia takéto typy kníh zle, určite si ju prečítajte! :)

Aký je Váš názor?

N.ick.i