štvrtok 13. marca 2014

Recenzia- Perfektná chémia - Pravidlá príťažlivosti #2

Zverejnil Nicki o 9:54

Simone Elkeles - Pravidlá príťažlivosti #2



Autor: Simone Elkeles
Originálny názov: Rules of attraction
Vydavateľstvo: Na Slovenskú a Česku nieje vydané
Jazyk: český
Séria: Perfektná chémia
Diel: 2/3
Hl. postavy: Carlos, Kiara
Vd. postavy: Tuck, Nick, Madison, Alex, Britt,....
Obálka? Nie je škaredá ale neni som ňou ani unesená.
Filmové spracovanie? nie, aj keď filmov na túto tematiku nájdete veľa
Anotácia: Keď sa Carlos Fuentes vracia do Ameriky po tom, čo žil jeden rok v Mexiku , nechce mať nič spoločné so životom, ktorý pre neho prichystal jeho starší brat na strednej škole v Colorade. Carlosovi sa páči žiť svoj život na hrane a chce si zvoliť svoju vlastnú cestu presne tak, ako jeho brat. Stretáva však Kiaru Westford. Nenahovorí toho veľa a je totálne vystrašená Carlosovým divokým spôsobom života. Ako sa postupne spoznávajú Carlos usúdi, že Kiara sa považuje za príliš dobrú pre neho a odmieta si priznať, že sa mu začína dostávať pod kožu. Čoskoro si však uvedomí, že byť sám sebou je presne to, čo Kiara v tejto chvíli potrebuje. 
Môj názor
Najskôr som mala obavy že to bude zase len že je v gangu, a nebudú byť kvôli nemu spolu ako to bolo aj v 1. časti. Taktiež som sa obávala že mi bude chýbať Alex a Britt ale keďže sa tam obidvaja objavili bolo to v poho :P Druhý diel bol nad moje očakávania. Nie len preto že som sa obávala zbytočne ale preto lebo dej bol naozaj uveriteľný a taký normálny.V knihe sa taktiež ako v prvej časti dosť nasmejete a naplačete - a to hlavne keď to budete tak strašne prežívať s postavami ako ja :) 

"Moje pravidlo č.1 - Nikdy sa emocionálne nezapliesť!"  - Carlos

Kiara-  bola to naozaj v pohode baba s ktorou by som si určite rada kecla a skamarátila keďže je mi v niektorých momentoch dosť že podobná. Nie nevyznám sa v autách a nenosím turistické topánky ale tak chápete ako to myslím :D
Carlos- vidno že ďalší Fuentes. Nebezpečný, sexy,sarkastický , neodolateľný. Bože chcela by som ich všetkých troch! :D Proste opakovala by som všetko to čo pri Alexovi :D

" Verím, že by mi fyzicky neublížil, ale nie citovo." - Kiara

Strašne sa mi vždy na koncoch páči - O NIEKOĽKO ROKOV. Je to také sladké . :3 .
Takže táto recenzia je taká kratšia keďže by som sa asi opakovala ako pri Perfektnej Chémií :)  

Nejaké tie hlášky  :) :
" Nechcem sa zblížiť, tak som sa tozhodol zachovať ako kretén, čo je pre mňa úplne prirodzené a nemusím nič hrať." -  Carlos


"Tuck sa bozkáva úžasne. Nechcem aby si sa cítil zle, keď tu nieje žiadna šanca, ako by si s ním mohol súperiť." - Kiara

" Ukáž mi čo máš dole a ja ti to ukážem tiež." - Carlos

" Nenávidíš ma tak moc, pretoža mňa má radšej ako teba?" - Tuck . " Nie nadlho..." - Carlos

" Musím chrániť svoje srdce pred zlomením..." - Kiara

Book trailer: 


N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review