štvrtok 6. marca 2014

Recenzia - Zamilovaná do anjela #1

Zverejnil Nicki o 8:44

Fedrica Bosco - Zamilovaná do anjela #1

Autor: Fedrica Bosco
Originálny názov: Innamorata di un angelo
Vydavateľstvo: Motýľ, 2012
Jazyk: slovenský
Séria: Zamilovaná do anjela 

Diel: 1/3
Hl. postava: Mia
Vd. postavy: Patrik, Nina, Carl, Thomas,...
Obálka?  Obálka je naozaj nádherná. Úplne milujem takéto obálky . 5/5b
Pokračovanie? áno
Filmové spracovanie? nie
Obľúbená postava:
V tejto knihe nemám obľúbenú postavu. Každá je výnimočná niečim iným a každá mi niečim iným aj tak trochu niekedy liezla na nervy :D
Iné knihy od autora: Môj tajný anjel
AnotáciaTemperamentná Mia, potomok Talianky a Angličana, je odvážna rebelka, ktorá statočne čelí nástrahám dospievania, akými sú škola, priatelia, rozvedení rodičia či búrlivý vzťah s mamou. Popritom tajne sníva o baletnej škole Royal Ballet School v Londýne, jednej z najprestížnejších tanečných škôl na svete, kde sa na hodinách tvrdo drie a školné je veľmi vysoké. Avšak to, čo predstavuje pre osamelú matku obrovský problém, dokáže bohatá, ale panovačná stará mama vyriešiť ľavou zadnou. Stačilo by len zavolať...
Miin život sa ešte viac skomplikuje, keď sa bezhlavo zamiluje do Patricka, brata svojej najlepšej priateľky, ktorý je taký očarujúci, že je pre ňu stelesnením anjela. Vášeň k tancu a láska k Patrickovi sú silné a zároveň nezlučiteľné. Mia sa nedokáže vzdať ani jednej z nich, až kým ju osud nepostaví pred jedno z najbolestivejších a najťažších rozhodnutí v živote...
Môj názor:
Túto knihu nedokáže vystihnúť žiadne slovo. Dokonalá, fantastická, najlepšia... všetko slabé slová. Autorka vedela dokonalo opisovať momenty. A tie pocity ako ich neuveriteľne opísala, som prežívala aj ja.  Nevedela som sa od nej odtrhnúť, a radšej som si čítala než sa učila ( -_-) :D Túto knihu som čítala už asi 3 razy a nikdy neomrzela a ani neomrzí. Ten príbeh, tie postavy ach :3 :D .. Dej bol skvelý, napínavý a nevedela som sa dočkať ako sa to skončí, a popritom som si priala, aby sa tak skoro neskončila. 

" Kedy prestanem ubližovať  ľuďom s takou ľahkosťou ? "

Mia bol fakt skvelá hrdinka. Vedela čo chce, a šla si za tým hlava nehlava,  aj keď to občas malo také dôsledky aké malo. Vedela som že život baletky je tvrdý, ale netušila som že až tak moc. A strašidelne sa mi na nej páčila ta jej irónia, pretože ja proste iróniu milujem :D Patrik ( ách Pat :3)  bol taký jemný, nežný a starostlivý a podľa mňa ho Mia opisovala až príliš dokonalo. Áno, mal výbornú povahu, výborne vyzeral a viem že keď je človek zamilovaný nevidí na tom druhom skoro žiadne chyby ale čo bolo moc bolo moc :) . Ku ostatným postavám sa moc nechcem vyjadrovať aby som nespoilerovala lebo proste bez toho sa to nedá :) . 

" Využil si ju, aby si ju dostal do postele, a urobil si ďalší zárez na tvojom malom vtákovi..." 

A teraz koniec. Fakt že som taký nečakala! Prvykrát som kvôli nemu plakala ... druhykrát som kvôli nemu plakala ... a teraz tomu nebolo inač. Idem začať šetriť a musím si hneď kúpiť 2. časť  ( a potom samozrejme keď výjde aj 3.) lebo táto kniha je niečo DOKONALÉ! :) 
MALÉ UPOZORNENIE: Kniha nemá nič spoločné s anjelmi, v zmysle nadprirodzeným postáv. Tu má slovo anjel úplne iný význam :) 


N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review