nedeľa 2. marca 2014

30 days book challenge -1.deň - Obľúbené knihy

Zverejnil Nicki o 9:57

2.

1.


30 day book challenge 1.obľúbené knihy




Moja 1. obľúbená kniha patrí zo série Nástroje smrteľníkov a je to hneď 1.časť Mesto kostí. Samozrejme že aj 2. a 3. ( ktoré som zatiaľ čítala) sú perfektné ale jednotkou sa to predsa len všetko začalo :)





Autor: Cassandra Clare
Počet strán: 440

Séria: Nástroje smrteľníkov
Obsah:  Pätnásťročná Clary Freyová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov?
Recenziatu
Autorka o knihe:

Chcela som napísať knihu o deckách, akými som bola aj ja. Čo milujú fantasy a sci-fi a večery trávia pri anime a nekonečných seriáloch. Keď sa dozvedia o existencii tajomného a neviditeľného sveta plného upírov, bosorákov a démonov, nie sú vôbec prekvapení či šokovaní. 

Cassandra Clare, autorka série Nástroje smrteľníkov

Názory

Počas čítania budete túžiť len po jedinom – byť už na konci a vedieť ako to všetko dopadne. Zároveň však budete dúfať, že príbeh Clary a Jacea sa nikdy neskončí. 

Stormy, blog Whisper of My Mind



Nástroje smrteľníkov sú fantastický svet, v ktorom by som chcela žiť. Úplne perfektné!

Stephenie Meyer, autorka ságy Twilight





Neodolala som a musela som tu pridať Upírsku Akadémiu. Je to jedna z naj sérii a som vďačná ockovi že mi ju kúpil :) Nemôžem sa dočkať filmu :) Konečne vyšla aj tretia časť ( v slovenčine) a hneď som si ju musela kúpiť :) 



Autor: Richelle Mead
Počet strán: 360
Séria: Upírska Akdémia
Obsah
Akadémia sv. Vladimíra nie je ďalšou z radu nudných internátnych škôl uprostred amerických hôr. Na tejto akadémii sa mladí upíri priúčajú tajom mágie a dampíri, v ktorých sa zmiešala krv upírov a ľudí, sa tu učia ich brániť. Upírka Lissa je morojská princezná, posledná zo svojho rodu, a jej najlepšia priateľka Rose je dampírka vycvičená na jej ochranu. Pred dvoma rokmi utiekli z Upírskej akadémie a pretĺkali sa naším svetom. No ich čas vypršal a skupina dampírskych strážcov ich priváža späť. Medzi múrmi akadémie na nich číha veľké nebezpečenstvo. Nielen zo strany závistlivých spolužiakov, ale hlavne Strigojov, najnebezpečnejších upírov, ktorých nikto a nič nezastaví.
Recenzia:  ešte zatiaľ nie
Iné knihy od autorky:
1.  Sukuba ( séria) 
2. Pokrvní pouta ( séria) 

Autorky vedia fantasticky, napinavo písať. Obidve knihy majú čo do seba. Vrelo ich odporúčam každému milovníkov fantasy a kníh. Autorky vytvorili zaujímaví svet a 
do kníh sa vžijete a neodtrhnete :)


N.ick.i


2 komentárov:

E_V_E povedal(a)...

VA zbožňujem 8) AKurát dnes som dočítala Sukubu, ktorá sa mi nesmierne páčila a aj Pokrvné putá sú dobré, takže s touto autorkou zatiaľ len dobré skúsenosti mám 8)

Nicki povedal(a)...

Taktiež si chcem prečítať Sukubu, vyzerá to byť dosť zaujímavé :))

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review