pondelok 8. septembra 2014

Letné knižné plány - Splnené ?

Zverejnil Nicki o 11:46
Tento článok pridávam trochu neskôr než som plánovala a to s jednoduchého dôvodu : škola. Nastúpila som do prvého ročníku takže celé dni len behám po Žiline a zháňam takéto a hentaké zošity, ceruzky, perá atď . Však to poznáte. No dnes je konečne víkend a tak som si našla čas aby som Vám pripravil  tento článok. A o čom vlastne bude? Každý 2. knižný blogger si na začiatku leta napísal nejaké body / plány ktoré chce cez Júl a August stihnúť. Na blog som ich nepridala ale napísala som si ich na papier a je ich celkovo 11 . Tak poďme nato ;).

1. Prečítať najmenej 15 kníh - keď som si písala túto úlohu myslela som si že to zvládnem ako nič. A však keď som bola na dovolenke a na prázdninách u oca tak za tie 4 týždne som prečítala tak akurát 2 knihy. Viem, je to strašidelne málo ale nemala som chuť čítať. Ale tie ostatné týždne som sa posnažila a prečítala som 13 a pol knihy. Síce sa mi to nepodarilo splniť ale aj tak som so sebou spokojná.
Prečítané knihy:  1. Atramentové srdce , 2. Divergencia, 3. Rezistencia, 4. Experiment, 5. Džínsový denník 1, 6. Džínsový denník 2, 7. Džínsový denník 3, 8. Džínsový denník Lukašovými očami, 9. Chlapec v kufri, 10. Ready Player One - Hra začína , 11. Esej o tragédií , 12. Adonis v tričku, 13. Anjelská láska a pol : Muť jménem Ove . Úloha : NESPLNENÁ
2.Prečítať iný žáner okrem dystópie, fantasy a sci-fi - tak toto sa mi podarilo a to v podobe viacerých kníh ( Adonis v tričku, Chlapec v kufri ,... ) Úloha : SPLNENÁ
3. Kúpiť si aspoň 5 kníh - Tak toto som splnila ešte v prvých dvoch týždňoch a celkovo som nazbierala okolo 25 kníh :D Úloha: SPLNENÁ
4. Urobiť súťaž - taktiež splnené. Bola som rada že sa tam zapojilo toľko veľa ľudí . Jupí :D Úloha: SPLNENÁ
5. Začať točiť videá a zverejniť ich - tak toto som splnila len na pol. Natočila som toľko videí od tagov, cez recenzie až po mesačné chvástačky ale nikdy som tým nebola spokojná a tak som ich ešte nezverejnila. Úloha : (NE)SPLNENÁ
6. Získať aspoň 1 spoluprácu a 1 RC - Keby mi niekto povedal že cez prázdniny nadviažem 2 stále a 1 dvojrazovú spoluprácu ... vysmiala by som ho . Ale stal sa zázrak a mne sa to naozaj podarilo a to vďaka vydavateľstvám : Metafora, Host, Motýľ . Ďakujem! :3 A RC sa mi podarilo celkovo získať 5 čo je úplne neuveriteľné ! :D ( Esej o tragédií, Adonis v tričku, Anjelská láska, Muž jménem Ove, Mapa času :3 ) Úloha: SPLNENÁ
7.Prečítať aspoň dve knihy od slovenských autorov - Na začiatku prázdnin som začala čítať Zuzku Šulajovú a vďaka nej som si sem pridala aj tento bod. Neprečítala som ich síce nejako veľa ale aspoň nejaké a som milo prekvapená. Úloha: SPLNENÁ
8. Byť viac aktívna - Tak toto sa mi absolútne nepodarilo. Myslela som si že keď budú tie prázdniny budem viac na nete , ale nestalo sa tak. Pridala som pár príspevkov a to bolo tak všetko. Moc ma to mrzí ale snažím sa , len mi to nejako nejde. Úloha: NESPLNENÁ
9.Nový dizajn na blog - mala som ich už asi 10 vybratých ale nikdy som si nebola na 100 % istá a tak som nechala zatiaľ pôvodný. Úloha : NESPLNENÁ
10- Začať pozerať seriály - Tak toto sa mi tiež moc nepodarilo. Mala som v pláne rozpozerať ich hneď niekoľko a to : Game of thrones, PLL, HIMYM, The walking dead a pod. Len sa mi to nejako nechcelo sťahovať a keďže počítač momentálne nemám tak sa mi to na tablete nechcelo kukať :-) Úloha: NESPLNENÁ
11-Prečítať knihy požičané z knižnice - Na leto som si požičiala tri knihy ktoré ma celkom zaujali a však asi nie až natoľko aby som sa k nim dostala. Úloha: NESPLNENÁ 

Splnené úlohy: 5,5
Nesplnené úlohy: 5,5
 N.ick.i

1 komentárov:

Aly ✿ povedal(a)...

Ja práveže radšej kukám seriály na tablete ako na PC. :)

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review