pondelok 1. septembra 2014

Knižná reťazovka #3

Zverejnil Nicki o 7:51
23. Žáner, ktorý čítaš najmenej (ale chcel by si viac)?
Nejmenej čítam detektívky a už som veľa krát rozmýšľala že to napravím, no dosiaľ nejak nevydalo :) Ale najviac by som chcela klasiky , ktoré taktiež nečítam.

24. Najväčšmi inšpiratívna kniha, ktorú si tento rok čítal?
Pff... Anjelská láska, Esej o tragédií. Knihy sú úplne dokonalé a plné hlbokých myšlienok a poučení. Preto sú pre mňa najinšpiratívnejšie ( ťažké slovo :D )

25. Obľúbená svačinka ku čítaniu?
Čistá voda alebo džús a nejaká malá maškrtka ako napr. čokoláda. Síce musím potom dávať pozor aby som knihy nepoškodila ale keď ja čokoláde nedokážem odolať :D

26. Ako často vyberáš knihu podľa obálky?
Dosť často. Viem, je to hrozné a o koľko skvelých kníh sa takto oberám. Musím sa napraviť :P

27. Ako často súhlasíš s negatívnou knižnou kritikou?
Každý ma svoj vlastný názor. Niekto viac kritizuje niekto chváli. Je ich osobná vec, osobná názor a ja proti tomu nič nemám. A však , len dovtedy dokým to fakt nieje sprostá negatívna kritika kde sa uráža alebo sa tam vyčítajú úplne ale že úplne hovadiny. Ale pokiaľ to je pravdivá a je to naozaj niečo čo treba skritizovať tak vtedy súhlasim.

28. Čo písanie negatívnych recenzií?
Viem , že na svete nie ú len dobré knihy ale nasilu hľadať len to zlé? Hovadina :-) Ja mám našťastie šťastie že si vyberám knihy ktoré ma bavia a nemusím tak moc kritizovať :D

29. Ak by si mohol čítať v ďalšom cudzom jazyku, ktorý by si si vybral?
Španielčina - je to krásny jazyk ktorý by som sa chcela začať učiť :-) A samozrejme angličtina :D

30. Najväčšia knižná výzva?
Fakt neviem.

31. Najväčšia knižná výzva, do ktorej sa stále bojíš ísť?
Určite knihy v cudzom jazyku. Bojím sa že by som to nezvládla a potom by som sa hrozne bála. Len je to hrozná škoda..

32. Obľúbený básnik?
Ja teda básne , dokiaľ nemusím, nečítam. Akurát tak na Literatúre.

33. Koľko kníh si zvyčajne požičiavaš z knižnice?
To záleži od toho koľko ich nájdem. Koľko je tam zaujímavých. U nás ten výber nie je až taký veľký takže zvyčajne tie 2. Ale kebyže chodím do knižnice niekde do mesta tak ich je určo viac :-)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review