streda 3. septembra 2014

Federica Bosco - Anjelská láska #3

Zverejnil Nicki o 9:18

Autor : Federica Bosco
Originálny názov: Il mio angelo segreto
Vydavateľstvo : Motýľ , 2014
Počet strán: 512
Séria : Zamilovaná do anjela
Diel : 3/3
Jazyk : Talianský -> slovenský
Postavy: Mia, Patrick, Nina, Goddard, Adam, Ariel, Stuart, ...










Obálky :
Som rada že vydavateľstvo nechalo pôvodnu obálku ktorá je strašne nádherná a patrí ku najkrajším obálkam aké doma mám :-) 5/5.
Preklad: O preklad sa postarala Jaroslava Hribikova a ďakujem jej za skvelý preklad , aj keď sa sem-tam našla nejaká chybička v úvodzovkách na priamu reč. :-)
Hrdinovia: Mia konečne dospieva a je to na nej poznať. Robí múdrejšie rozhodnutia aj keď niekedy sa ešte správala ako dieťa- puberťačka ale to sa stane aj tým najviac dospelým :D . Páčilo sa mi že aj keď sa zmenila , nezmenila sa zase až natoľko a jej irónia vďaka bohu nezmizla :-D . Patrick bol stále dokonalý a múdry. Jediná postava ktorá mi strašne ale že strašne liezla na nervy bol Goddard. Bola to taká sviňucha aj keď občas sa choval normálne :D . Nina sa ( vďaka bohu ) konečne unormálnila a začala patriť k mojím naj postavám. Adam ... toho som si veľmi obľúbila. Bol to super chalanisko a hneď ako sa zjavil tak som vedela že to bude úžasný chlapík.
Obsah:
Túžim slobodne tancovať bez pevných pravidiel, slobodná študovať balet, s gkým len chcem , bez toho, aby som musela dodržiavať prísne nariadenia prestížnych škôl alebo znášať vrtochy frustrovaných učiteľov, slobodná vyjadriť samu seba.
Mia dostala príležitosť, na ktorú odjakživa čakala - pozvali ju na prijímacie skúšky do Kráľovskej baletnej školy. Hoci mala splnenie životného sna na dosah ruky, dala prednosť slobodnému tancu bez pravidiel a obmedzení. Po tom, čo s Ninou prekonali všetky nedorozumenia , ktoré ich rozdeľovali, sa spoločne presťahujú do Londýna. Mia navštevuje tanečnú školu Brit , ktorou je nadšená, kým Nina sa zapíše na štúdium žurnalistiky. Londýn pre ne neznamená iba zábavu a zmenu, priateľky musia spoločne znášať Ninino tehotenstvo. Ako vždy im je oporou nehmotný Patrick, až kým jedného dňa ...

Hodnotenie :
Každý kto môj blog číta už dlhšie vie, že táto séria je moja srdcovka. Tretieho dielu som sa nevedela dočkať a keď som sa  prechádzala po kníhkupectve a zbadala tam "Anjelská láska" zostala som vyjavene stáť a nemohla som tomu uveriť. Konečne ! Konečne! Konečne 3. diel! A však , ako to býva pri mojom šťastí, som zo sebou nemala peniaze a tak som si tu knihu aspoň poláskala a išla som domov .  A potom sa mi našťastie konečne poštastilo ju mohla mať a to od vydavateľstva Motýľ ktorému som tak strašne moc vďačná! :3


" Keď sme sa chystali stráviť najkrajší spoločný víkend v našom živote, počas ktorého by sme sa prvýkrát milovali, smiali, jedli rybu s hranolčekmi na zimnej pláži, keď nám život otvoril dokorán všetky dvere, krutosť osudu nás hlboko zasiahla a navždy nám polámala krídla. " 

Anjelská láska je záverečný diel trigólie Zamilovaná do anjela. Príbeh bol ako vždy perfektný ! Konečne to už nie je len pubertálna Mia a dokonalý Patrik ( aj keď ten je stále dokonalý ) ale dvaja rozumnejší a dospelejší ľudia. Počas čítanie som zažívala toľko rôznych pocitov od smiechu až po plač ( áno, zase som plakala .. ale to ja pri každej časti :D ) uff, vážne nemám na knihu slov . Proste ak si chcete prečítať motivujúcu, silnú a dokonalú knihu tak siahnite po tejto trilógii ! :-) A keď sa ma niekto opýta aká je moja najobľúbenejšia séria bez váhania poviem túto ! :-) Ďalej priznávam že poďakovania autorov moc často nečítam ale táto stála za to ! :-) Akože vážne .. aspoň toto jedno poďakovanie si prečítajte pretože proste stojí za to ( a to som ho čítala asi 4 krát :D )

Federica Bosco je talianska spisovateľka . Narodila sa v Miláne a po stredoškolských šúdiach a roku na právnickej fakulte cestovala po svete. Vystriedala množstvo zamestnaní . Je ďalšie knihy: Pazze di mi , S.O.S amore , Cercasi amore disperatamente, ...

A čo na knihu hovoríte vy? Ste spokojný? Napíšte do komentára :-) Pretože predsa len ... každému sa páči niečo iné ;)

Ďakujem vydavateľstvu Motýľ za poskytnutie RC
N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review