Recenzia - Sophie Jordan : Draki #1

Hl. postava: Jacinda
Vd. postavy : Will, Tamra, Cassian, Brooklyn, Katarína, Xander, Azura, lovci, ...
Obálka: Dievča na obálke je krásne. Obálka je jednoduchá a vystihujúca. So všekých troch sa mi páči najviac .
Filmové spracovanie :  nie
Anotácia
Život šestnásťročnej Jacindy, jej dvojčaťa Tamry a ich matky je dobrodružný a veľmi nebezpečný - patria totiž k svorke drakov, ktorá má s neobyčajnou Jacindou svoje plány ....
Jej matka sa ju rozhodne ochrániť a tak sa celá rodina presťahuje do púšte. Jacinda si veľmi ťažko zvyká na nové prostredie a na nových spolužiakov. Bojuje so svojou túžnou po lietaní a tiež s vlastným telom, ktoré sa v kritických okamihoch mení na "draki". V škole si okamžite všimne tajomného Willa, ktorý ju neuveriteľne priťahuje. Will však skrýva nejedno tajomstvo , okrem iných aj to, že patrí do klanu lovcov drakov ...
Môj názor
Každá kniha o drakoch čo som čítala bola niečím iná, niečim výnimočná , ako aj táto. Moc ma zaujal tento svet draki. Vždy rada objavujem s postavami ich nové svety, nové skúsenosti, pocity , zážitky a pri Jacinde to bolo ohromujúce. Všetko tak krásne opisovala a pocity z nej priam sálali na mňa. Bol to úžasný zážitok . Dej bol napínavý , dobre premyslený. Nenachádzali sa tam nudné scénky . Kniha sa mi páčila od prvej stránky, no musím priznať že som si knihu predstavovala úplne inak. Sklamaná som však neni. Aj keď knihe musím predsa len niečo vytknúť. Vyššie som písala že milujem objavovanie nových svetov a aj som ho s časti objavila ale len na prvých stránkach a to ma dosť mrzelo. Ale ma tak napadlo , keď som si čítala obsah dvojky, že keď bude v jej zemi dozviem sa viac a aj preto sa na ňu naozaj moc teším :) .

" Lovec sa zaľúbil do svojej koristi."

Jacinda sa mi páčila hneď od začiatku. Bola svojská, pekná, nebola práve tým typom dievčat - lámačka mužských sŕdc. Will mi prišiel moc zaujímavý. Počas celej knihy som sa o ňom dozvedala nové veci, v každej kapitole na mňa čakalo niečo čo ma prekvapilo. Aj ostatné postavy na mňa pôsobili dosť príjemne. Aj keď musím priznať  že pri Xanderovi alebo Cassianovi som nikdy nevedela čo práve urobí, čím ma opäť prekvapí. Bola som doslova v napätí len čo sa spomenulo jeho meno :D .

" Som si istá že ma lovci chytia ..."

Jacinda a Will . Ich vzťah bol tak strašne zvláštny . Jacinda v jednej chvíli vymýšľala dôvody prečo s ním nebude, nesmie a na druhej strane hneď nájdem ako ho vidí, ako sa jej roztepe srdce a zrazu vymýšľa dôvody prečo s ním byť a zostať. Viem že to má ťažké ale  - dievča , rozhodni sa už :D. Taktiež mi prišlo Willa moc ľúto keď ho stále odbíjala, nevšímala si ho a on za ňou stále doliezal :) .  Prepáčte asi už moc spoilerujem .Koniec knihy je otvorený pre druhú časť a popravde bola som z neho dosť na nervy a cely den som rozmyslala jak čo najrýchlejšie získať ďalšiu .  Proste kniha sa mi naozaj veľmi páči a inak ako kladne ju hodnotiť nemôžem.  Teším sa keď budem mať možnosť prečítať 2. a 3. časť :-) .

Ako sa kniha páčila Vám? Ste TEAM WILL alebo TEAM CASSIAN.  Ja som si popravde ešte stále nie istá :D

N.ick.i