nedeľa 22. júna 2014

Bloger TAG

Zverejnil Nicki o 12:35
Bloger TAG


Ku tomuto Tag-u ma nominovala Catty  , aj keď nie priamo. Napísala proste len " kto chce " a keďže ma asi viaceré blogy nepoznajú, tak som to teda využila :-)

O čo ide?
1. Povedz o sebe 10 vecí 
2. Odpovedz na otázky bloggera, ktorý ťa nominoval

3. Nominuj x bloggerov
4.Vymysli 10 otázok pre nominované
5.Informuj ich o tom

10 Faktov: 

1. Milujem costovanie. Rada spoznávam nové jazyky a kultúru.
2. Toto nie je môj 1. blog . Mala som už nejaké o móde, ale žiadny mi dlho nevydržal.
3. Mám 15 rokov
4. Chodila som na jazykovku, no stalo sa že mi ruplo v hlave a nechala som toho . 
5. Mám strašne veľa prezýviek . Tak napríklad : rebrík, vysávač, púpava, Hegrid, ... :D 
6. S kamarátie som najvyššia 
7.  Prijali ma na zdravotnú školu, takže joo! :D 
8. Rada sa učím cudzie jazyky ( okrem nemčiny samozrejme :D )
9. Mám škrečka ktorý sa volá Alex pretože som nevedela či je to samica alebo samec a Alex je neutrálne meno :D 
10. Mám instagram 

Otázky od Catty  :


1. Aký žáner ( okrem dystópie, fantasy a YA ) máš rada?  Keďže si mi vymenovala všetky moje najobľúbenejšie žánre tak som rozmýšľala a nakoniec som príšla na ešte jeden žáner ktorý mám rada a je to sci-fi .
2. Venuješ sa aktívne nejakému športu alebo tvorivej záľube ( kreslenie, písanie, háčkovanie, fotenie, výroba šprerkov, šitie a pod.) ? Tak ohľadom športu to bola vybíjaná, ktorú som mala vždy rada a vždy ma bavila. A ohľadom iných tvorivých záľub ... tak to je písanie príbehov, slohov, úvah a donedávna som chodila aj na dramatický krúžok, ktorý s amusel však zrušiť, keďže išla učiteľka na materskú.
3.Aký je tvoj najväčší zlozvyk? Určite obhrýzanie záderov. Potom my vždy prsty napuchnú a ja mám potom len nervy :D 
4. Máš nejakú skúsenosť s brigádami? Brigádoval/a si? Kde? Chcel/a by si to skúsiť? Keďže som ešte len prednedávnom mala 15 rokov tak som nemala moc šancu ale určite by som chcela začať brigádovať čo najskôr. A kde .. asi v nejakom kníhkupectve alebo ako čašníčku .
5. Ako si predstavuješ ideálnu dovolenku ? Takže za pár dní sú tu letné prázdniny a ja si viem predstaviť kopu dovoleniek. V takom Španielsku, na Seychelách ,v Grécku ( kde aj pôjdem :3 ( musela som sa pochváliť :D )) a s kým ? Jednoznačne s kamarátmi/kamarátkami . Užila by som si s nimi kopu zábavy a určite by to bola nezabudnuteľná dovolenka.
6. Si poverčivý/á? Nie. Neverím povere o čiernej mačke ani o " Piatok Trinásteho" a podobných.
7. Ku ktorej svojej knihe máš najvrúcnejší vzťah a prečo? Ja mám vo svojej knihovničke rada všetky knihy a nemôžem vybrať len jednu. Proste sa to nedá.
8. Tvoj obľúbený animovaný film?  Šmolkovia.
9. A čo hudba? Ktorá pesnička ťa v poslednom čase zaujala? Ja si vypočujem všetko. Od metalu až po rap. V poslednej dobe som si však obľúbila Good Charlotte, Iné Kafé, DJ Antonie. Ale keby som si mala vybrať pesničku ktorá ma zaujala tak to bola od Imagine Dragons- Demons .
10. Ktorá bola posledná kniha, ktorú si nedočítal/a, lebo bola tak strašne zlá ? Aprilynne Pike- Ilúzie . Proste táto séria ma celá nezaujala. Pre mňa to bolo niečo strašné. Nepáčil sa mi štýl, postavy. Bola tam nuda, nebolo to záživné, nedokázala som sa vcítiť a podobne.

Nominujem :
1. Nicky
+HOCIKOHO KTO CHCE . A prečo? Existuje totiž veľa malých blogov o ktorých veľa ľudí nevie  ( a patrím ku nim aj ja ) a nemá ich kto nominovať a tak to teda nemôžu urobiť. 

Otázky pre nominovaných : 
1. Máš knihu ktorá ťa zmenila? Ak áno , aká a v čom ?
2. Akú knihu by si rada videla sfilmovanú?
3. Prečo si sa rozhodol/a založiť blog? 
4. Kedy máš narodeniny? 
5. Hardback alebo paperback?
6. S ktorými postavami ( 1 chlapec a 1 dievča) by si chcel/a stráviť deň?
7. Podľa čoho vyberáš knihu? 
8. Čo rad/a počúvaš? 
9. Máš súrodencov?
10. Čo nemáš rad/a na ľuďoch?  

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review