pondelok 2. júna 2014

ADD YOURS ( MÁJ)

Zverejnil Nicki o 9:47
ADD YOURS : Knižná edícia ( MÁJ)

I. Autor, pri ktorého cliffhangeroch si idem vytrhať vlasy. 
 Jednoznačne Cassandra Clare. Tá ma pri každej knihe zabijem koncom. Vždy to nechá také nečakané, v tom najlepšom to skončí. Bojím sa ako skončí aj tá posledná kniha , lebo pri nej totiž nikdy nevieš :D 

II. Autor, ktorý by mal vydávať knihy ČASTEJŠIE 
Určite Christopher Paolini. Jeho séria Eragon ma úplne pochytila a zhltla som ju ako nič. Rada by som si od neho prečítala už aj niečo iné, aj keď niekedy je lepšie počkať aby to bolo lepšie :-) 

III. Kniha, ktorú každý vychvaľuje a ja vôbec neviem prečo
Aprylinne Pike. Kúzla. Síce nemôžem povedať že túto knihu chváli každý ale ja ňou vôbec nie som nadšená. Pre mňa je to niečo hrozne nevydarené :-) 

IV. Kniha, ktorá je v mojej knižnici najcennejším úlovkom
Jednoznačne séria Pána prsteňov. Milujem knihy a videla som všetky filmy najmenej milión krát. 

V. Postava, ktorá by si zaslúžila vlastnú knihu
Ak ste čítali Perfektnú chémiu moc by ma zaujímalo ako pokračoval život ich detí :D

VI. Postava, ktorú z celej duše nenávidím
Och jój, tých by sa našlo :D . Napríklad taký Viktor Daško, Valentine( Nástroje smrteľníkov) , David ( Krídla) , Daniel ( Pád) ,...

VII. Hrdina, ktorý si môže dovoliť nevyzerať perfektne 
Tak toto je naozaj fest zákerná otázka. Ale asi ... Simon z Mesta kostí, ktorý v podstate ani nebol ktovieako pekný ale aj keby bol úplne škaredý, bol strašne milý, láskavý, a mnoho ďalších kladných vlastností :-) 

VIII. Hrdinka, ktorú obdivujem 
Tak napríklad  Tina ( 3 kroky do pekla) ktorá bola naozaj silná, Rose ( VA) pre jej odvážnosť, silu, charakter.... a Callie ( Darcovia) ktorá sa naozaj musela popasovať s mnoho problémami, starať sa o brata, obetovať sa , ... :) 

IX. Najlepší nie hlavný knižný pár
Jednoznačne Magnus a Alec. O nich by som vedela čítať stále. Zaslúžili by si taktiež vlastnú knihu ktorá by mala určite vela úspechov :-) 

Hot topics : 
Videorecenzia alebo klasická recenzia? Ktorú z nich si prečítam/pozriem radšej? 
Rada si pozriem videorecenziu, ale kedže ich na SK a CZ není tak veľa tak určite viacej čítam .
Otázka na telo: Ja a spoilery - používam ich v svojich recenziách? Čítam ich niekedy alebo sa im vyhýbam ako čert krížu? 
Nepoužívam ich , aj keď sa stáva že sa niekde predsa len nájdu. Ale to sa stane asi každému :-) 






0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review