štvrtok 3. júla 2014

Prázdninový TAG

Zverejnil Nicki o 3:32


Prázdninový TAG



Takže keďže sa nám začali prázdniny takým " úžasným " počasím a ja som sa nudila tak som sa rozhodla spísať pár otázok ohľadom prázdnin. A čoho sa budu otázky týkať? Vás a kníh :-)



Pravidlá sú úplne jednoduché :
1. Odpovieš na 16 spoločných otázok ( to sú otázky ktoré som vymyslela ja )
2. Odpovieš na 4 otázky ktoré ti napíše nominujúci
3.Vymyslíš si vlastné 4 otázky . namiesto tých ktoré ti vymyslel nominujúci.
4. Dáš im o tom vedieť

1. Ako si zatiaľ užívaš prádzniny?
Zatiaľ sú úplne úžasné až nato počasie. Mám veľa času na knihy, chodím skoto stále do kina atď . :D .
2. Spoznal/a si už nejakého knihomoľa/ku?
Z mojej sesternice sa vykľul knihomoľ takže som strašne rada. Konečne mám s kým kecať o knihách a taktiež má skvelé knihy ktoré mi musí požičiať! 
3. Koľko knižiek by si chcel/a cez prázdniny prečítať?
Aspoň z 15 . Keď sa podarí viac budem len rada :D
4. Čo práve čítaš?
Rezistenciu od Veronici Roth
5. Ktorú knihu si chceš na 100% prečítať?
Celú sériu Hier o život .
6. Ideš niekde na dovolenku? Ak áno, kde?
S mamou sa chystáme do Grécka a s ocom na Machovo jazero. To bude kníh :3 :D 
7. Berieš si tam knihy? Koľko ? ( Otázka nadvedzuje na 6)
Keďže na obidve dovolenky idem na 2 týždne tak na každú aspoň 3-4. Uvidím koľko sa zmestí .
8. Si zatiaľ s prázdninami spokojný/á?
Celkom áno .
9. Akú knihu si si už stihol/a kúpiť?
Stihla som si ich kúpiť viacej a to napríklad Na vine sú hviezdy a Svitanie nad púšťou ( Waris Dirieová) . 
10. Čo sa chystáš cez prázdniny robiť? Ideš niekde na brigádu?
Leňošiť, čítať, dlho vyspávať a hlavne si užívať . Na bigádu som chcela ísť ale keďže budem málo doma tak som to musela odložiť.
11. Od ktorej autorky/autora si chceš niečo zaobstarať?
Určite niečo od Johna Greena.
12. Zapojil/a si sa cez prázdniny do niečoho takého ako napr. Putovanie s knihami, Knižné dopisovanie atď. ? Ak áno, do čoho a kde?
Jasné že áno a zatiaľ sa mi to moc páči ! :-) Prihlásila som sa do knižného dopisovania čo poriada Vendea.
13. Chystáš sa na nejakú zmenu? Či už seba, blogu, vkusu. Proste hocičoho.
Chcela by som určite urobiť nejaké zmeny na blogu. Dávať viac príspevkov, súťaže, vzhľad atď. A chcela by som aj na sebe urobiť nejakú zmenu. Ešte neviem akú, všetko sa uvidí. 
14. Chystáš sa prečítať nejakú knihu žánru ktorá nepatrí medzi tvoje 
obľúbené?
Najskôr som rozmýšľala nad detektívkou ale nakoniec som si vybrala klasiku Peter a Lucia keďže klasiku moc nečítavam.
15. Na akú knihu máš práve chuť?
Na 3. časť Divergencie a to Experiment keďže si ma táto séria úplne získala.
16. Koľko kníh si už stihol/a prečítať? 
Keďže sú prázdniny krátko tak len 2 a pol knihy :D 

Otázky pre nominovaných :
1. Aké zlozvyky máš v rámci blogovania?
2. Máš nejaký vtipný zážitok z leta s knihou? Ak áno, aký?
3. Čo si spojíš so slovom prázdniny?
4. Chystáš na blogu nejakú súťaž?




Nominujem:
1. Dominik
2. Nicky
 3. E_V_E 
4. Rodaw   
+ ten kto chce ( ale napíšte mi ak ste sa zúčastnili :-) )

2 komentárov:

Terii povedal(a)...

skvělý nápad, ráda jsem se zúčastnila.. :)
http://svetterushqyh.blogspot.cz/2014/07/prazdninovy-tag_3.html

Nicki povedal(a)...

Super :) som rada ze sa páči a že si sa zúčastnila :-)

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review