nedeľa 6. júla 2014

Veronica Roth - Experiment #3 ( spoiler)

Zverejnil Nicki o 23:35
 

Autor:Veronica Roth 
Originálny názov: Allegiant
Vydavateľstvo :Slovart, 2013
Počet strán:352
Jazyk: slovenský
Séria:Divergencia
Diel :3/3
Hl. postava: Beatrice -> Tris, Tobias-> Štyri
Vd. postavy:  Christina, Uriah, Evelyn, David,Caleb, ..
Obálka:Obálkou som sa doslova kochala, je strašne krásna :-)
Anotácia:
Najočakávanejšia a najšokujúcejšia kniha roku 2013! Romány Divergencia a Rezistencia vtiahli čitateľov do mrazivo realistického postapokalyptického sveta. Teraz nastal čas zistiť, či to nebol všetko len EXPERIMENT! 
Tris a Tobias sú opäť spolu – ale za akú cenu. Systém frakcií je kompletne rozvrátený, polovica mesta leží v troskách. Spoločnosť však potrebuje vodcov, a tak sa k moci dostávajú tí, ktorými doteraz ostatní opovrhovali. Bezprizorní. Všetci však myslia iba na pomstu. A tak to vyzerá, akoby len vymenili diktátorku v čierno-modro kostýme za inú v otrhaných šatách. 
Mesto je v rozklade a jediná záchrana môže prísť zvonku. Tris a Tobias sa vydávajú za plot, aby sa pokúsili odhaliť pravdu o svojom meste. Je naozaj možné, že sú len súčasťou experimentu, z ktorého niet úniku? Alebo je aj toto len ďalšia simulácia?


Pár slov na autorku :
Nemám ťa rada! Zbožňujem ťa ! Ach ako si mohla toto dopustiť? Prečo??? Zničila si srdcia všekým čitateľom a vohnala si im slzy do očí .. prečo?

Moje pocity:
Pred týždňom som začala s touto úžasnou sériou a už končím. Presne tak.. za týždeň som prečítala 3 knihy čo je u mňa asi rekord :D Experiment nebola tá nejlepšia kniha zo série alebo bola najviac precítená čím má u mňa veĺké plus. Moc som sa na ňu tešila a radšej som nič neočakávala a tým ma to čo najviac prekvapilo a potešilo - do istej miery. Bolo tam pre mňa dosť šokujúcich odhalení. Keď som si prečítala prvé dve časti ani ma nenapadlo že to všetko vytvorili ľudia aby ich pozorovali. To čo má byť kks :D Konečne som sa aj dostala do Tobiasovej hlavy a pozrela si ako rozmýšľa on a čo cíti.

"Keď človeku zoberú spomienky, zoberú mu aj časť osobnosti."

Tris bola všetky tri časty odvážna, silná a niečo ma s ňou spojovalo. Dokázala som s ňou precítiť všetko od prvej do poslednej vety a asi pre to som jej smrť fakt hrozne prežívala. Tobias je moje zlatíčko. Urobil tu rozhodnutia za ktoré by som mu asi kopla do zadku ale aj tak mi ho bolo strašne ľúto. Tris sa mohla tiež trochu kľudniť a nezahrávať sa so smrťou hneď pri prvej príležitosti . Ale dokopy boli úžasný pár. Síce sa často hádali ale ja som ich hádky milovala keďže to boli ich spoločné chvíle.

" Teraz už viem, že ja som ako čepeľ a on ako brúska - som príliš silná na to, aby mi ublížil, a po každom dotyku som lepšie, ostrejšia."

A teraz ku koncu.. prečo,prečo, prečo? Prečo to musela autorka urobiť? Úplne mi rozlámala srdce. Aj keď som vedela už od začiatku že umrie , keďže mi to povedala moja " úžasná" sesternica ale aj tak to moc bolilo. Toto je moja slabina.. strašne dokážem prežívať knihy a potom sa mi zato rodina smeje .. ale čo už. Ráno som sa dostala ku kapitole kde
Tris zomrela a hneď som knihu zavrela. Celý deň som mala z toho pokazenú náladu. Viem, je to divné ale to by som nebola ja. Večer som si povedala že to musím dočítať ale bolo to omnoho horšie. Všetko to bolo s Tobiasovho pohľadu a bolo to strašne dojemné. Ale čo ma najviac rozplakalo? Presne 52 kapitola kde Tobias rozpáva o tom ako ju prvý krát stretol a práve toto ma dohnalo k šialeným náreko. Ešte aj keď píšem túto recenziu a pomyslím si nato tak plačem.. ach . No celkovo to bola krásna dystopická séria po ktorej ešte určite veľa krát siahnem :-)






N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review