piatok 11. júla 2014

Knižná reťazovka #2

Zverejnil Nicki o 9:40
12. Čítaš niekedy tú istú knihu viac krát?
Stáva sa mi to dosť často. Hlavne keď nemám čo čítať alebo pri sériach keď ďalšia časť víde až po niekoľko mesiacoch. Myslím že aj keď knihu prečítaš 4 razy tak sa tam vždy nájde niečo čo si poriadne nepostrehol :)

13. Dokážeš čítať v autobuse?
Nie. Bývava mi strašne zle iba keď si dám kinedryl.

14. Obľúbené miesto na čítanie?
Posteľ, stolička. V lete záhrada, hojdačka atď.

15. Zásady pri požičiavaní kníh? .
Nevadí mi požičať knihu pokiaľ viem že sa mi o ňu ten dotyčný/a postará a nezničí ju. Vtedy mám chuť vraždiť :D  A taktiež žiadne zahýbanie rohov. To už jej/jemu pôjdem radšej kúpiť záložku :D

16. Robíš knihám somárske uši?
Kedysi áno ale teraz by som sa zato najradšej prefackala . O.o

17. Píšeš si na okraje strán poznámky?
To by som si nedovolila. Radšej si popíšem projekt do školy ako knihu. Ale zvyčajne si všetko zapisujem do môjho zošitu.

18. A do učebníc?
To už mi problém nerobí :D . Ale tiež tam nepíšem perom ani zbytočne. Iba keď nám prikážu si niečo poznačiť.

19. V ktorom jazyku čítaš najradšej? V koľkých dokopy to zvládneš?
Čeština a slovenčina FOREVER :D . Ale začínam čítať aj po anglicky a keby som mála veľa času tak aj po nemecky ako tak.

20. Čo musí kniha mať, aby si si ju zamiloval?
Postavy s ktorými dokážem prežívať. To je pre mňa základ, ostatné sú už len bonusy.

21. Čo musí kniha mať, aby si ju odporučil ďalej?
Super pocit po prečítaní.

22. Obľúbený žáner?
Fantasy, sci-fi, dystópie .. bez debaty .

Ďalšie otázky o týždeň ... N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review