streda 21. mája 2014

Oznam!

Zverejnil Nicki o 9:46
Oznam ! 

Prepáčte že som skoro mesiac nič nepridala ale mala som pc v oprave a druhý som musela požičiať ocovi do práce. Potom som mala aj prijímacie skúšky na ktoré som sa každý den biflila ( a nakoniec úspešne čo som moc rada :3 ) . Takže som sa nemala ako prispievať a písať ďalej. Na mobile alebo tablete mi to poriadne nešlo. Mrzí ma to a dúfam že som o Vás neprišla! Teraz sa vraciam späť a znova začínam písať recenzie. Za ten čas som si pokúpila zo pár knižiek a prečítala takže sa môžeťe tešiť na nové super recenzie. Ešte raz mi to prepáčte :-) 

Ďalej rozmýšľam že sa zapojím do ADD YOURS a taktiež Vám tu dávam svoj e-mail : books.like.nicki@gmail.com kde mi môžete posielať otázky na nejaké knihy, na mňa, na autorky, ....  a ja Vám budˇodpoviem do e-mailu alebo Vám ich tu každý týždeň alebo 2 pridám :) 

Takže som rada že som tu opäť :-) 

N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review