štvrtok 22. mája 2014

Aprilynne Pike - Krídla : Kúzla #2

Zverejnil Nicki o 4:04


Aprilynne Pike - Krídla : Kúzla #2


Autor : Aprilynne Pike
Originálny názov: Spells
Vydavateľstvo: Fortuna Libri, 2012
Počet strán: 353
Jazyk: slovenský
Séria: Krídla
Diel: 2/4
Hl.postava: Laurel
Vd. postava: Tamani , Daniel, Barnes, Chelsea, Klea,Katyi, Mara
Obálka: Zaujímavá ale niak mi úplne nesedí ku deju :-)
Filmové spracovanie? nie
Anotácia:
Prešlo šesť mesiacov odvtedy, čo sa Laurel podarilo prekaziť trolom ich plán na získanie prístupu k prísne stráženej bráne do vílieho kráľovstva. Jej pravá identita je prezradená, a tak sa ocitá v ešte väčšom ohrození života. Trolovia sú nielen mimoriadne chamtiví, ale aj neuveriteľne pomstychtiví. Aby Laurel dokázala lepšie ochrániť seba, svoju rodinu aj priateľov, letné prázdniny trávi v Avalone, kde sa zdokonaľuje v schopnostiach jesennej víly. Hoci je vília ríša nádherná, život medzi ľuďmi Laurel naučil pozerať sa na mnohé veci inak. Pocit rozpoltenosti medzi svetom víl a svetom ľudí, v ktorom na ňu čaká jej prvá láska David, v nej ešte viac prehlbuje rastúca náklonnosť k víliemu strážcovi Tamanimu. Ako si Laurel nakoniec poradí s pretrvávajúcou trolou hrozbou a ako sa vyrovná so svojimi rozporuplnými citmi, sa dočítate v pokračovaní vílej fantasy série z pera mladej americkej autorky Aprilynne Pikeovej.
Môj názor:

Konečne!Konečne! Konečne!Autorka začala písať pútavo a dokázala že je to skvelá spisovateľka. Kúzla boli úspešným pokračovaním , nie tak úspešného prvého diela. Dej mi prišiel zaujímavejší, pútavejší, viac vcítený. Njaviac sa mi ale aj tak páčili legendy a história Avalonu. Strašne ma zaujíma akú históriu autorka vymyslí a vždy to je u mňa veľké plus! :-) . Akurát by som do knihy pridala viac zážitkov Laurel z Avalonu. Podľa mňa to prebehlo strašne rýchlo.


" Láska by predsa nemala byť sebecká."

S Laurel som sa konečne dokázala vžiť ale aj tak mi nehorázne liezla na nervy kvôli Tamanim. Prísť si za ním keď si na neho náhodou spomenie je fakt blbé a pritom on je tak strašne do nej zaľúbený. Je to také sladké. Podľa mňa by sa mala vykašlať na Davida, pretože podľa mňa je hrozne nezaujímavý , a radšej sa vrhnúť na Tama. Áno dobre ste si všimli. Vminulej recenzii som písala že som si ani jedného z hrdinov neobľúbila no teraz sa stal zázrak :D Zamilovala som sa do Tamaniho, hrozne hrozne moc :D a držím mu palce :D


" Väčšina študentov si ju pamätá- pamätajú si osobu , na ktorú však ja nemám nijaké spomienky."

Koniec mi prišiel trochu viac presladený to s Danielom a s rodičmi. Všetko bolo zlé a zrazu BUM úplne sa to zvrtlo :-) . Ale aj tak som spokojná a teším sa na ďalšiu časť. 



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review