utorok 28. januára 2014

Welcome in my world of books

Zverejnil Nicki o 8:56
Ahojte ! :)
 Vítam Vás na svojom blogu o knihách.
Volám sa Nikol, mám 15 a ešte navštevujem Základnú školu.

Veľa krát sa mi stávalo že som našla nejakú knihu, no chcela som vedieť aj názory čitateľov. Či sa ta kniha naozaj oplatí. Samozrejme 100 ľudí 100 chutí, ale každý názor prospeje. :) 
Začala som sledovať nejaké tie blogy s recenziami a postupom času som začala aj ja nad tým rozmýšľať.





 Mám si vytvoriť blog? Nemám? Dlho som nad tým uvažovala a nakoniec som sa rozhodla ho urobiť :) 
Budem tu pridávať rôzne príspevky, recenzie, neskôr aj nejaké tie súťaže a pod.. 




Moje hodnotenia: 
1
2

3
4
5



Samozrejme, keby ste ma chceli kontaktovať môžete na môj e-mail : books.like.nicki@gmail.com 
Dúfam že si tu každý nájde to svoje a že sa Vám tu bude páčiť :) 




N.ick.i

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review