streda 29. januára 2014

Recenzia - Budeš ma ľúbiť aj zajtra?

Zverejnil Nicki o 6:48
Budeš ma ľúbiť aj zajtra?

Autor: Denise Colby
Počet strán : 160
Vydavateľstvo : Ikar, 2010
Jazyk: slovenský
Edícia: Zaľúbený zápisník
Hlavné postavy: Chloe, Emma
Vedľajšie postavy: "Bermudiak" Luke, Daniel, Liam, David, Jordan, Pedro, Fernando,..
Obálka: Vydavateľstvu sa podarila obálkaktorá ťa už z diaľky upúta svojím pestrým obalom. Síce mi tam celkom vadia tie prirobené motýle, jablko, cukrík ale sú to maličkosti a dajú sa v pohode zvládnuť :P 
Pokračovanie? : nie
Filmové spracovanie? : nie
Kde tom na ňu natrafila? : v novinovom stánku (aupark) ju mali v zľave ( 3eurá) a keďže ma vtedy upútala hneď som ju brala 
Kúpiť? : jedine keď chcete nejakú oddychovú knižku ktorá sa ľahko číta , kde nieje žiadna smrť, akcia.. 
Akej vekovej kategórií by som ju odporučila? : 11-13 rokov 
Obsah: Chloe s Emmou sú v siedmom nebi, keď vyhrajú letnú dovolenku na tropickom ostrove. Čakajú ich dva krásne týždne, slnko, more, piesočná pláž- a možno aj romatika! Keď na ostrove stretnú známeho popového speváka, ich sny sa začínajú napĺňať. Vtedy ešte netušia, že im životy navždy zmení niekto úplne iný...

Môj názor
Táto kniha je istým spôsobom dobrá aj zlá. Je písaná jednoducho a ľahko sa číta. Je tam zahrnutý humor, ktorý mi príde málo kedy smiešny, láska, napätie. No príde mi to skôr ako kniha pre takých 11-12-ročných. Kúpila som si ju asi pol roka po tom čo bola vydaná, mala som vtedy 12 a kniha ma úplne pohltila. Potom som ju už do rúk nedostala a pomaly som na ňu aj zabudla. Teraz som ju po dvoch rokoch otvorila a znova sa pustila ju čítať. Všímala som si viac dej, postavy, opisy ... a kniha pre mňa bola čiastočným sklamaním. Nachádzali sa tam úseky ktoré by tam vôbec nemuseli byť. Ďalej tam bolo preskakovanie deja- išla sa osprchovať a zrazu bola na pláži.. čo to má byť?! Autorka vedela pekne opisovať no zahrnula by som tam viac rozhovorov. Tento príbeh je jeden z tých o ktorých vieš že sa nikdy nesplnia. 





N.ick.i






0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review