sobota 1. februára 2014

Recenzia - Carrie

Zverejnil Nicki o 10:34
Carrie 



Autor: Stephen King
Počet strán: 207 +venovanie
Vydavateľstvo: Ikar, 2013
Jazyk: Slovenský
Hl postavy : Carrie White
Vd. postavy: Sue Snellová, Chris Hargensenová, Tommy Ross, William/ Billy Nolan, slečna Desjardinová
Obálka: Keďže by to mala byť horrorová knižka a obálka naháňa určitým spôsobom strach dala by som jej 4/5 b. .
Pokračovanie? Nie
Filmové spracovanie?Áno
Kniha/film? Obidve majú niečo do seba :)
Kde som na ňu natrafila? Bola som na tom v kine a potom som zistila že je aj kniha, tak som to chcel posúdiť. 
Kúpiť? Áno
Akej vekovej kategórii by som ju odporučila? 14+  Mladších by to podľa mňa nebavilo :)
Obsah: Sedemnásťročná Carrie je outsiderka v škole aj v živote. Odmalička robí všetko pre to, aby sa vyrovnala ostatným, ale nedarí sa jej. Nepeknú, neobľubenú, zakríknutú stredoškloláčku ešte aj doma priam terorizuje fanaticky nábožná matka. Carrie si však jedného dňa uvedomí svoje mimoriadne vrodené schopnosti, ktorých rozsah sama sotva tuší. Je telekinetička - silou vôle pohybuje predmetmi. A keď ju na školskom májalese opäť surovo ponížia, jej pomste nič nestojí v ceste.
Môj názor:
Veľa ľuďom sa nepáči že tam autor pridal výstrižky z novín, častí študii a výpovede svedkov. Za to mne sa to vďaka tomu zdalo oveľa zaujímavejšie. Kniha ma určite nesklamala a bolo potešením ju čítať. Kniha vôbec nieje strašidelná a chýbal mi tu nejaký ten prekvapivý moment keďže už cez tie výpovede a tak napísal ako dej vyvrcholí. Dosť mi tam vadilo slovíčko sťa, ale to je len otázka vkus. Autor opäť zabodoval, ale druhý krat by som si tú knihu už určite neprečítala. :)
Aký je Váš názor ?






N.ick.i
 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review