sobota 18. júla 2015

Ahoj ! Ahoj ! Ahoj!

Zverejnil Nicki o 3:56

Ahojte moji milý čtenári !

 Po roku možno aj viac som tu späť. Určite kopec z Vás na môj blog už pozabúdalo pretože som sa mu nevenovala nejako dlho a zrazu som sekla úplne ... No prečo to tak vlastne bolo? Čo sa stalo ?  

Nejdem Vás unudiť k smrti s mojim smutným životný príbehom ( just kidding) a nejdem sa ani vyhovárať že som nemala čas atď lebo som ho mala a kopec! Ale namiesto toho aby som zasadla ku PC a napísala článok som išla vonku, čítala si, nudila sa , kukala filmy a tak . Proste nemala som potrebu tu písať, nemala som nato chuť a teraz ma to moc mrzí. Ale.. prečo som sa rozhodla znova začať písať na blog?

Včera som tak surfovala po internete kukala videa youtuberok, čítala recenzie na knihy, kozmetiku a neviem čo všetko a zrazu ma napadlo že sa zájdem pozrieť na môj blog a keď som videla koľko článkov som tu mala pripravených a nezdieľala  som ich s vami , aká som bola šťastná keď som čítala knihy a mohla prežívať s postavami a následne sa s Vami o tom rozprávať bez toho aby som sa musela hanbiť že plačem na konci knihy alebo že som nahnevaná na autorku kvôli nejakému úseku ... Začala som spomínať a chýbalo mi to . Nechcela som tu napísať hneď včera impulzívne a tak som počkala do dneška či ma to náhodou zase neprejde alebo čo ale mám toľko kníh , toľko pocitov s ktorými by som sa chcela s Vami podeliť že som neodolala a tak píšem tento článok.
Taktiež som rozmýšľala že by som sa nekonkretizovala len na kategóriu KNIHY ale písala by som aj o Beauty, Random príspevky atď ale je to len nápad ešte uvidím či sa mi to podarí splniť. Čo nato hovoríte vy? Moc sa na Vás teším ! :-)

Nicki

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review