štvrtok 26. júna 2014

Mesačná chvástačka - Jún

Zverejnil Nicki o 11:18
JÚN
Takže toto boli všetky knihy ktoré som si za mesiac Jún kúpila. Moc sa na ne teším a môžete na všetky očakávať recenzie :-)  
Za tento mesiac pribudlo v mojej knihovničke celkom 9 kníh. Čo je u mňa dosť. Myslím že je to zatiaľ najplodnejší mesiac za tento rok. Hneď prvé knihy som si kúpila keď som bola na prázdninách v Brne a našla som tam Levné knihy. Vošla som dnu a nemohla som uveriť tým cenám! 45, 35, 50, 20 českých korún ... no bolo to niečo neuveriteľné. A tak som si tam hneď kúpila 4 knižky a to : Hra začína od Ernest-a Cline-a , Oškliví od Scott-a Westerfeld-a a dve časti trilógie Záhrady večnosti ( Past, Horečka) od Lauren DeStefano . Za všetky tieto knižky som zaplatila l
en
neuveriteľých 200 Kčs a bola som za to strašne moc šťastná, pretože u nás by sme za ne dali 40+ eur .
A tak som si za tieto peniažky čo som ušetrila kúpila celú trilógiu od Suzanne Collinsovej a to Hry o život. Zatiaľ som prečítala a videla len prvú časť ale neuveriteľne sa teším na ostatné! Ďalej je tu
trošku taká tenšia knižka a to Výkrik do tmy od Manuela Martini. Dlho som nad ňou orzmýšľala či si ju mám alebo nemám kúpiť, no nakoniec som si ju kúpila a som s ňou spokojná :-) .
Taktiež sa mi podarilosi kúpiť knihu z môjho Wishlistu a je to kniha ktorá už je v kinách a nemôžem sa na ten film dočkať kedy naň konečne pôjdem. No už by som Vám to mala povedať, ak stále neviete o akej knihe hovorím. Je to Na vine sú hviezdy od John-a Green-a . A nakoniec som sa rozhodla že začnem čítať po anglicky aby som si obohatila slovnú zásobu. No ja múdra nieže by som si kúpila najskôr nejakú tenšiu knihu. Kďežéď! Ja som si musela vybrať 528 stranovú knihu od Jo Carnegie a to Party Games.  Takže mi držte palce aby som ju vôbec niekedy prečítala :-D .







0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

My life - My books Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review